Sevilay_47 asliiyorgunn bana günde 3 fincan içebilirsiniz dedi ama ben fazla cayı içiyorum tutamıyorum kendimi
Sita3434 [silindi] bilmiyorum ki canım bir kahve tiryakisi olarak zoruma da gitti açıkçası ama Türk kahvesiyle idare ediyorum