Kizlar ben özele gidiyorum normalde ama esim dogum ucreti cok diye devlette dogum yap diyo ama ben eyübiyedeki hastaneye gitmek istemiyorum ilgilenmiyolar bildiginiz baska devlet hastaneleri varmi iyi olan doktor burali degilim tam bilmiyorum buralari