Arkadaşlar günaydın, dün beş saat gidiş ve beş saat gelişli bir yolculuk yaptım mola verme imkanım olmadı maalesef bu saatlerde hep araba içerisindeydim. Bebeğimin hareketlerini akşamdan beri çok az hissediyorum hala öyle bu durumu yaşayan var mı aranızda?