Kızlar 7+1 haftalığım. Hiç bulantım yok şimdilik. Ama aşırı derecede iştahsızım. Hiçbir şey yiyemiyorum. Özellikle de kahvaltı hiç yapamıyorum. Açlıktan içim fenalaşıyor ama ağzıma bir lokma atayım çıkartmak istiyorum. İçim almıyor. Aynı durumda olan var mı? Geçecek mi🥺