Ermell çok geçmiş olsun inşaaallah biran önce kavuşursunuz sağlıcakla. Bende 33+5 doğum yaptım 9 gün oluyo yarın kuvezde oğlum solunum sıkıntısı nedeniyle.2035 gram doğdu tabi ödem vs şişlikler gidince 1850ye düştü. 2 gün entube edildi oğlum şuan şükürler olsun kuvez içi oksijen veriliyor sadece. İnşallah yakında oksijen desteğinden komple kurtulacak taburculuk içinde kilo almasını beklicez. Çok zor beklemek sizi öyle iyi anlıyorum ki. Bu arada süt arttırıcı Damla var bestlak ismi ben kullandım işe yaradı hastanenin pompasiyla acısa da zorladim geldi süt. Süt sağıp güzel enerji ve dua gönderin yavrunuza. Dualarınıza bizi de katın lütfen..