Biz de aynı sorunları yaşadık ileri hareket ve morfolojide düşüklük vardı ayrıca az da olsa sperm DNA hasarı çıktı. iki ay antioksidan tedavisi gördü eşim kendimiz de takviye gıdalar kullandık. Ama değerler daha da kötüleşti sanırım stres de çok etkili oldu. Tüp bebeğe karar verdik öncesinde aşılama denedik çok şükür ki tuttu şuanda 7 aylık hamileyim tavsiyem aylarca ilaç tedavisi uygulamayın üç aylık bir süre uygulayın sonrasında diğer tedavi yöntemlerine geçin aşılama tüp bebek gibi inşallah güzel haberler alırsınız