Mery28 içi eski derken fiziki yapısı özel gibi hissettirmiyor wcsi pis mesela. Ben hemşireyim kaç özelde çalıştım, ne bileyim biraz eski gibi ve 4binlerden başlıyor normal doğum ekstralar(epidural vs)eklenince yükseliyor. İstanbuldan buraya geldim 4bine kral gibi doğururum piyasayı biliyorum orda seçenek çok burda kısıtlı ve fiyatlarıda doğum için yüksek muayene ve test fiyatları uygun allah var ama bi tık üzeri acıbadem zaten kafamı karıstıran o biraz daha verip orda mı doğursam. Öyle yani ve mesela fiyat hakkında hekim benimle konusmayın etik bulmuyorum dedi aşağı yatış birimine indik düzgün bir paket fiyatı bile öğrenemedik neler dahil vs bu kontrolümde servise çıkıp izin isticem odalarını görmedim müsade ederlerse görmek istiyorum