dilektsdmrr Kızlar slm ben 8 haftalık hamileyim. Başından beri göğüs hassasiyetim vardı dokunamıyordum bile ama bugün hiç kalmadığını hissettim ve endişeleniyorum böyle olan var mı?
rukiyyee dilektsdmrr bende de 20. 22.haftalara kadar devam etti şuan 24. haftadayım yeni yeni geçtiğinş hissediyorum bi sırun olacağını zannetmiyoruum kişiden kişide değiliyo bence diğer iki oğlumda bu kadar sürdüğünü hatırlamıyorum mesela daha erken bitmişti diye tahmin ediyorum
Morvy dilektsdmrr benfe öyle oldum ilk haftakarda1-2 hafta hassasiyetkm oldu sonra birden kesildi bir dahada olmadi
Mlk8 dilektsdmrr bende de sizin gibi oldu hatta acaba neden gecti diye endiselendim sonra birkaç gün geçince geri geldi 😀
vuslat_ekimde dilektsdmrr canım bende 9+0 oldun bugün geçen hafta falan sağdan sola zor dönüyodum bu aralar azaldı kaşıntı başladı şimdide normal olduğunu düşünüyorum
eylusko ben 13 haftalık olmak üzereyim daha yeni yeni geçiyor. 8 haftada en yoğundu . ama bence bu kişiden kişiye değişiklik gösterir
dilektsdmrr Mlk8 insan haliyle tedirgin oluyor. Bir de benim bir kaç gün önce kanamam olmustu doktor Progestan fitil verdi ve iğne yaptı sonra kanama durdu ama bugünde öyle hassasiyet hissetmeyince korktum
Mlk8 dilektsdmrr cok haklısınız insan endişeleniyor bol bol dinlenin stres yapmayın sağlıkla gelsin inşallah bebeginiz🌸
dilektsdmrr vuslat_ekimde benimde öyleydi dönerken uyanıyordum resmen ama bugün çok rahat döndüğümü farkedince anladım. Bu arada canım uç kısmımı kaşınıyor bende de var biraz
vuslat_ekimde dilektsdmrr şimdiden krem falan kullanmak gerekiyor mu ki kaşıntı için ilk gebeliğim resmen hiç bi bilgim yok😊 bulantılar mahvetti bi taraftan😞
dilektsdmrr vuslat_ekimde bende bilmiyorum canım ne yapmak gerekir ama benim ki henüz o kadar rahatsız edici boyutta değil