Gulnur
Slm kizlar 2bck ay once spinal sezeryanla dogum yaptim hamileligim ve dogumum ne kadar guzrl gectiyse lousaliktan sonrasi kabus gibiydi daha hamileyken sutum gelmisti bebegimi emziriyodum.ta ki safra tasi dusurene kadar perisan oldum agrisi bi kenara emzirememek sutum kesilmesinde diye pompa yapmal inanin kabus gibiydi neysrki tekrar emzirmeye basladim fakat bu sefer sutum azaldi bebegim ya sadece mama yada sadece meme istiyo memeyi alinca mama almiyor tam bir emme delisi cok uzuluyorum simdi tekrar antiboyotik kullanma ihtimalim var ve emziremeyebilirim bebegini emzireneyen anneler varmi etrafimda kolaya kacip mama verenler var ama her emziremeyende sagliksiz bebegi olcak diye bsey yok moralim cok bozul bebegini mamayla buyuten anneler yardimci.olurmusunuz bu durumla nasilnbas edebilirimnsutum artik kesilirse birdaha geliceni hic sanmiyorum.