Princessmom 10 gün sonra gel dedi doktor eğer karından gözükmezse vajinal bakacagız dedi. İnşallah gözükür 😔
iremakar35 Princessmom çünkü çok erken daha, inşallah bi sonraki gittiğinde bebişi de görüceksin merak etme 🥰
Busra34ybg Princessmom canım benimde gözükmedi üst ultrasonda alttan bakınca gördü daha çok küçük normal yani korkma
asliiyorgunn Princessmom bende gittim 6+2de bebek görünmedi bende çok korkuyorum ama doktorlar çok acele ediyor bence gereksiz korkutuyorlar bizi
Senmerve Princessmom bazen oluyor alltan bakılınca büyük ihtşmalle gözükür iiini rahat et 3 genelik yaşadım 1 boş gebelik hepsindede vajşnadan bakılınca görüldü
Princessmom iremakar35 inşallah canım. İlk hamlelgmde 5 haftada kalp atısı ble almştm. Her hamlelk bir değil biliyorum ama insan korkuyor yinede
iremakar35 Princessmom ben ilk gittiğimde 8-9 haftalık olmasını beklemiştim garanti olsun diye, 7 haftalık çıkmıştı bebek ultrasonda, geç döllenme oluyor genelde o yüzden göremeyebiliyoruz
Busra34ybg Princessmom hayır asla korkma sadece kendini kasma rahat ol hiç acı falan olmuyor yani sen direk bebeğine odaklan korkulacak bi durum yok merak etme
gulsahalp Princessmom kesinlikle acı olmuyor için rahat olsun 🌸 benimde ilkti ve şaşkın şaşkın doktorun yüzüne bakıyordum nasıl olacak diye zaten onu görünce vajina bile unutuyorsun 😅
Princessmom asliiyorgunn evet o var dedi ama kesin olarak embryo görürsek gelişimine bakarsak sağlıklı gebelik diyebilirim dedi
anneadayi-34 Cnm benmde öyle oldu cok korkuyordum.1 hafta 10 gün sonra gördü cocuguda hiç canını sıkma
asliiyorgunn Princessmom bana da yolk sac oluşmuş haftaya gel kesin bebegin oluşmuş olması lazım dedi inşallah sağlıklı gebeliktir ikimizinde. Peki rahatsız edici şeylerin oluyor mu ağrı kanama bulantı gibi
Princessmom asliiyorgunn yok canm bulantm kanamam hiç yok. Sadece kuyruk sokumu agrısı bel agırsı var baskada birşey yok. İnşallah sağ salim büyüyodur bebeklerimiz
asliiyorgunn Princessmom aynen csnım bende de öyle çok şükür sadece arada Bi ağrı gelip gidiyor o kadar. Sağ salim büyürler gelirler inşallah ❤️❤️❤️