Kaderakkes 25. Haftadan itibaren başlar diyorlar canım her insan vücudu bir değil zaten ama ben gebeliğim boyunca ara ara yaşadım özellikle ayakta çok dururduğum yorulduğum zaman şimdi 35. Haftadyım yine yaşıyorum devam ediyor bebeğin hareketliyse ve ağrı dinlenince geçiyorsa korkma ama şiddeti artarak devam ediyorsa doktorunla görüş için rahat etsin