İlk gebeliğim ve hamile kaldığım ilk ay ve sonrasında yaptığım testlerde tsh değerim normal seviyede cıkmıstı ama 27. Haftamda verdiğim testte tsh değerim yüksek cıktı ilaç verdi doktorum tiroidle ilgili ama içim rahat değil bebeğimle ilgili herhangi bi Saglık sorunu olmaz inşallah böle bi durumla karşılaşan bi yakınınız var mi doğumu nasıl sonuçlandı