35+4 haftalıgım normalde doktorlar 38 haftalıksın diyo carsamba doktora gttim nstde az sanci cikti herset iyidi eve geldim bebek hareketleri cok azaldi kasıntılı hareket ediyodu dün devlete gttim bu sefer nstde sanci cikti cıkıs saatine denk geldi doktor pek bisey demedi. Sizce dogumum yaklaştımı ne yapmaliyim sancı hissetmiyorum sadece bebek kasıntılı ve az hareket ediyo bu durumu yaşıyan veya bilen ???