Busebse ben kullanmaya çalıştım diyeyim 😅 içinde 6 tane var zaten. Nasıl desem beceremedim ilacı kullanmayı. İlk gün elimde eridi gitti ikinci gün wc gittiğimde düştü. Diğer 4 tanesini sanırım kullanabildim. Bi zararı yok bebeğe falan o konuda şüphen olmasın zaten öyle birşey olsa doktor vermez ilacı. Ben sadece kullanmakta zorlandım