Ben sehir hastanesinde gittim zaten gittigim doktor biraz pimpirikli oldugu icin ikide bir perinatolojiye gonderip duruyordu o yuzden randevuda da sikinti yasamadim ve yaklasik 45 dakika kadar cok guzel ilgilendi doktor butun sorularima cevap aldim tum ölçümler yapildi ve ayrintili bir raporu da verdi