Bugün tekrar gittim acile ultrasonda herşey normaldi sıvıyı akıntıyla karıştırıyor olabilirsin dedi sıvı gelince çok gelir dedi bebeğin eşi aşagıda ama rahimi kapatmamış rahme yakın o birwz sıkıntı kanaman olabilir ona dikkat et dedi agrılarım icin nts ye bağladı belki erken doğum falandır diye ondada bişey cıkmadı ama ben iyi miyim yok değilim 😂 valla psikolojim bozuldu artık sürekli agrı sızı bişeyler ve nedeni yok nedeni yoksa neden bu çile