Bende tam olarak şuan yaptırıyorum. Hastaneye geldim. Bende saat sabah 9. Aç karnına kan aldılar ve ardından şekerli içeceği içtim. Şimdilik 2 saat aç kalmamı ve tekrardan kan alınacağını söylediler bekliyorum. Umarım hiç kimsede şeker sorunu çıkmaz.