Kizlae iki gundur yataga girmemle oglum aşırı hareketleniyor ne tarafa donersem o tarafa biri bastiriyor gibi guclu bastiriyor uyutmayacak agritacak kadar hele bugun dahada fazla oldu ozellikle sol tarafim cok ağrıdı acaba sanci mi diye korktum hatta bu sıkıntıları yasayan var ki normal mi