[silindi] Shyla91 bende bunu düşünüyorum 6-7 haftalık ultrason erkek boyu daha uzun oluyor galiba kızlarda daha küçük
Puffymom Shyla91 saçma ve mantıksız. Crl dediğiniz boy ölçümü. Boy ölçümünden nasıl cinsiyet anlaşılabilir
Shyla91 [silindi] https://imgyukle.com/i/NcuxxS 7 haftalık hali bu 8 haftalikta var baksana benimkine
ekimannesi3 [silindi] 7 haftalıkken 9.3 mm idi tahmin edebilir misiniz 🙂 adet tarihine görre 6+4 ultrason 7 hafta
[silindi] Shylaaa haftasına göre büyük işte crlsi benimki kız 7. Haftada nokta halinde. Sizinki erkek 😊
Shylaaa [silindi] bende erkek hissediyorum nedense 🥰 sağlıklı olsun da hiç farketmez öylesine sordum inanın merakım bile yok 😄
[silindi] Shylaaa hayır resimde gelişimi görmek lazım kız bebekler belki duymuşsunuzdur hep geç gelişir erkek bebekler erken gelişir derler. Kızlar muska gibi durur erkekler daha büyük ve şekilsiz durur 😊
Ozzzzz_ [silindi] [url=https://hizliresim.com/CE6iNr][img]https://i.hizliresim.com/CE6iNr.jpg[/img][/url] benimki nedir sizce 🙈🙈 vajinal ultrason görüntüsü bu o yüzden bu kadar net
hamsicik55 [silindi] teşekkür ederim ikili test yapacağım 11+4te o zaman belli olursa yazarım buraya :)
Tazeanne95 [silindi] benimkine de bakar mısınız ultrason resmine şuan 6+6yım resim nasıl yüklücem size nasıl göndercem bilmiyorum