elisa123 [silindi] biz 7 haftalıkken sadece kalp atışını duyduk bebekte bu deyip eliyle ekrandan doktor gösterdi ama biz birsey görememiştik nokta gibi birsey yani 🥰
[silindi] elisa123 sizinkide kız dimi bizimki de çok küçüktü ve kız sadece kalp atışını duymuştuk geç gelişir gibiydi. Erkekler daha hızlı gelişiyor 😊
elisa123 [silindi] Daha cinsiyetini ögrenmedik cnm 8+4 olduk insalh öbür ay doktorumuz gösterirse bebek ögrenirsiniz dedi bklm hayırlısı olsun ilk gebelik oldugu için cinsiyet ayrımı yapmıoruz sağlıklı olsun yeter 🥰
[silindi] elisa123 tabiki ilk gebelik olmasa bile yapılmaması lazım ama insan yapıyor işte istemeden. Sağ sağlim kucağınıza alın inşallah ☺️🌺
[silindi] elisa123 erkek olabilir aslında şimdi baktım da aynı haftada 9.12 mm kız cinsiyeti 😊 sizinki biraz uzunmuş gününe göre
Sseedd10 Benim 11.4mm 7+2 iken suan 16 haftaligiz kiz oldugunu yeni ogrendim yani 12 haftalikken bile yanilma payioluyoken bence bu olcumden belli olmaz