bryc sukran97 dua ettim canım inşallah çıkarlar sağ salim seni cok iyi anlıyorum bebeğim sarılık geçirdi 1 gün ısık tedavisi aldı ama o 1 gün milyon yıl gibi geldi
Susam1 sukran97 aynen öyle küvezde girmek kötü değil ki onlara çok iyi geliyor inşallah geçer bu kötü günler Allah beterinden korusun 🤲
birmelekannesi_ sukran97 Alllahim kucaginiza almayi nasip etsin insallah. Ciger gelistirici vurulmusmuydu
Annesionu-yer sukran97 riskli dönemi atlatmışsınız içinizi rahat turun bence. Erken doğum yapan da çok kişi var evet yıpratıcı🤲🏻Allah sağlıkla kucağına alacağın günleri getirsin. İnşallah 🌸
sukran97 Annesionu-yer çok sağolun Allah razı olsun sizden inşallah inanıyorum ben sağ Salim gidicez evimize 🙏🥰