Merhaba anneler bir sorum olucak 36.haftadayım ve mide yanmam bulantım bir türlü geçmek bilmiyo ilk üç aydaki bulantı son üç ayda katlanarak geri geldi benim gibi bu haftalarda bulantı sorunu yaşayan varmı varsa önerilerinizi alabilirmiyim nasıl geçer