DemirleHayat Kızlar yarın doktora gidiyorum. Yani bugün saat itibariyle tabii. 🤭 Ben 26+2 yim seker yuklemesi yaptıracağım yarin. Aklında sorusu olan varsa buyursun yarin doktoruma sorup size yardımcı olayım. 🤗
mlkkk DemirleHayat 18.haftadan beri karında olan sertleşme ve genelde sağ bölgede bebek dayanıyormuş gibi olan gerilme neden olurmuş sorar mısın canım benim doktorum keseden dedi ama çok açıklayıcı gelmedi bana
Fatili Grip nezle oldum bebeğe bi zararı olur mu diye çok korkuyorum sürekli hapsurma oluyor karnıma kramp giriyor çok korkuyorum
DemirleHayat Fatili ilk 20 haftadan önce genelde öyle oluyor özellikle yatarken falan hapsurunca 🤭 kaç haftaliksiniz ona göre sorayım
DemirleHayat Fatili hapşırma ve oksurmelerde ani kasılmalar olabilir devam etmiyorsa bir sakıncası yokmuş 🥰 daha yeni olduğu için bir süre devam eder kasılmasının en az olduğu pozisyonlarda hapsurup oksursun tabii gene de kendisini korusun hasta olmasın dedi 💙
Burcumtlg mlkkk bende 35. Haftadayım toplanıyor sertleşiyor 2 gündür. Düzelmiyor uzun süre. Doktor normal diyor ama bana normal gelmiyor 🥺🥺
DemirleHayat Burcumtlg ben 26 + yine doğru anladıysam bende de oluyor ama daha az oluyor tabi bebek daha küçük olduğu için doktor o tarafa geldiğini sırtını oraya dayandığını söylemişti 🤗
mlkkk Burcumtlg son haftalarda kasılma olabilirmiş canım kasılmadan dolayı sertleşme veya dediği gibi doktorun bebeğinin alanı daraldığı için senin bence normal ama benim çok erken olmaya başladı bendeki de kasılmamı diye bi tedirgin oldum 😊
DemirleHayat Burcumtlg normalmiş bunlar bebek büyüyor artık dondugu zaman karninda o bölgeye sırtını dayandığında öyle olabilirmiş 😌
Fatili DemirleHayat Yaa çok çok teşekkür ederim sağolun sorduğunuz için Allah razi olsun içimi rahatlattiniz 🙏🏻❤ Çok korkuyordum fena ağrı yapıyordu şuan çok rahatladim😍
DemirleHayat Fatili benim de çok oluyordu hele yatarken hapsurunca aklım çıkıyordu gitti bebek diye 🤭🤭 bir de ilki kayıp olunca kaygılı bir surecti ilk zamanlar ama 20li haftalarda rahatladım ben eskisi kadar çok olmuyor öyle ama gene de bazen oluyor. Doktor bana da o zaman dedi ki hamilesin sen hamile olur öyle şeyler şikayetlerin uzun süreli ve endişe verici siddette değilse rahat ol demişti 💙 sağlıkla alalım bebisleri kucağımıza 🤗
Fatili DemirleHayat ilk gebeliğim ve hic bi bilgim yok insan ister istemez tedirgin oluyor. İnan bende öyle dedim gitti bebeğim ağladım saatlerce o kadar korktum ki. Amin inşallah canım kaldı 6 ay hayırlı sıyla 🙏🏻❤