Mart2021annesi Gurbuz ben ona gıdıyrm haftaya cumartesı kontrolum var gün vercek doğum ona ıns neden sordunuz
Tekbeden2kalp Gurbuz ben 2019 da doğum yaptım kendisinde.iyi bir doktor ama normal doğum düşünüyorsanız bile bir şekilde sezaryen oluyorsunuz 🙂
Gurbuz Mart2021annesi bende ona gidiyorumda merak ettim🤗 benimde 18 martta perşembe gnü kontrolüm var açıklığıma bakıcak doğumum yaklaştı 36+5teyiz🥰
Mart2021annesi Gurbuz bende 36 +5 bugun bende cumartesı gtcem bana sezeryan günü vercek kan falan alcaz dedı amelıyt ıcın
Gurbuz Mart2021annesi merhaba gittim normal doğuma karar verdik 39.haftaya kadar bekleyeceğiz bugün tam 38+0 eğer gelmezse bebiş 39.haftada suni sancı ile doğumu başlatıcaz epiduralli normal doğum yapacağım
Merw Gurbuz merhaba ben de nagihan hanıma gidiyorum sonucunuz ne oldu acaba hayırlısıyla gelmiştir inşallah bebeğiniz 😊