Canım oğlum 2015 doğumlu o zaman bile özelde 300 lira.istemislerdi küçük.sehir ile için başka.secenek.yoktu devlet yapmıyordu detaylı yaptırmadım bende birşeyde olmadı, sadece 7.ayda kordon basisindan erken doğum riskim vardı 2 günlük hastanede yattım o.sirada üni de olduğumuz için prof.lar tarafından renkli doppler yapıldı geçti gitti kafana takma hiç.simdi.kizimi hamileyim bundada devlette yapılmıyor yine küçük yer olduğundan üni de yaptırdık