Merhaba! Anneler konuyla alakasız olacak ama bılmıyırum her hamılede demı böyle oluyor vajına ıcınde et parçası gibi tuhaf bısey damar gibimi desem bılemıyorum 2defadir aynada gördüm temızlık yaparken ilkinde çok korktum aceba bebek mı düye hemen hastaneye gıttım bi sorun yok bebek şükür sağlıklı dedı doktorumuz sadece mantar var idrarda dedı bu nedır ben bılmıyorum aynı sekılde olan varmıdır??