Burcinesgiyayla Bugün tam 38 hafta olduk su gelmesinin sebebiyle ve plesanta yaşlanması sebebiyle yatışım yapıldı suni sancı ile normal doğum yapacağım dualarınızı eksik etmeyin lütfennn
Demiralpmoms Burcinesgiyayla Rabbim bir avazda kurtarsın ınsallah cnm. Sağ Salim bebişine kavuş🌸 darısı bize inşallah 🤲🏻
Dakss Burcinesgiyayla suni sancı hissi nasıl sonrasında yazarmısın benimde öyle olacak muhtemelen. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah kolay doğumlar diliyorum ☺️
Mekselinda Ayyy hadi gece gece dua ediyorum sana canım benim allahım tek nefeste güzel doğum nasip etsin. Aklında hep sancı geldikçe bebeğin sana kavuşmak istediğini unutma 🙏🏻😍
Oyacool Burcinesgiyayla ay hadi bir ıkınmada çıkıversin çok heyecanlandım 🤗 sağlıkla doğsun inş rabbim sana dayanma sabrı versin ağrılar hemencecik geçsin 🧿
Cramel Burcinesgiyayla rabbim çabucak sağlıklı bir şekilde doğurmayı nasip etsin inşallah. Geçen gün bende aynı şekilde doğum yaptım. İnşallah açılman hızlı ilerler de çok sancı çekmeden doğurursun