Melekaksuu Doktor 30.haftasinda riskin var diyince korkudan bu saatte bebişinin tüm kıyafetlerini yıkayan mağdur bir anne bırakıyorum 😪
Gulsurmeli Melekaksuu stres yapmayın kötü oldum biran adınıza. Sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız inşAllah 🤲🏻💕
Esosun Melekaksuu ayy ben de senin gibiyim canım doktor 32. Haftadan sonra her an bekleyebiliriz demişti bana geçen şimdi 32+0 olduk aldı mı beni bi heyecan ve korku😅😅 Allah hayırlı zamanında doğum nasip etsin bize 🤲🏼💜
Melekaksuu Yaagmurr insallah sanirim en çok duaya ihtiyacim olduğu an😇😇 Rabbım daha kotulerinden korusun tabi de zamanını bekler insallah
Melekaksuu Esosun cok amin hepimiz için heycanlanjyoruz ne zaman gelecek diye ama gününün dolmasını zamanında gelmesini daha çok isterdim tabi cok kucuk daha
Melekaksuu -yesim- bebek suyunda azalma var ve 3 haftadır kac litre su içtim haddi hesabi yok havuc suları felan bakalim nokucak amniyo sivisinda sizintii varmış sanırım
Esosun Melekaksuu canım sende su azalması varmış havuç suyu falan içmedin mi iyi gelmedi mi? Bide o sızıntıyı geçiremiyorlar mı yaa erken ama yaşar Allahın izniyle için rahat olsun❤️ Kilosu falan ne ciğer gelişimi için iğne yaptırdın mı
Nslhnkr Melekaksuu riskin ne canım? Umarım zamanında gelir yavrun. Stres yapma dinlenmen gerekiyorsa dinlen sürekli bebeginle konus iyi düşün 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿🧿🧿
Melekaksuu SutlacimiYedimmiBen hayir herhangi bir belirttim yok kasılmadan kastin bebeğin kasılması mi
Melekaksuu SutlacimiYedimmiBen Yani kasilma mi denir bilmiyorum ama bi yere toplanıp kalıyor sertleşir onun dışında birsey yok