Babyiveannesi ben şafak hastanesine gidiodum ilk gebeliğim de ayşin hanıma onun yaklaşımı çok iyiydi ama yeteri ladar açıklama yapmıyordu ve onun sakin bi şekilde anlattığım rahatsızlığım için erken doğum yapabilirsin dedi geçiştirdi ben nerden bilebilirdim erken doğum her an için geçerli benm bildiğim 7 aylık fln yani sonucunda ben 20 haftalık suyum geldi ve bebeğimi kaybettim yattığım hastaneden aradım ve bna bazen olabilir böyle şeyler dedi kontrolden 1 hafta sora gerçekleşti bu olay şuan bu 2.ci gebeliğim muatafa bey bana direk sana dikiş atıcaz riske girmemek gerek dedi ben 2 3 doktora da gittim 3 kayıptan önce genelde yapmıyolar o işlemi ama muatafa beyi çok araştırdık 40 yıllık hekim öyle gerekmeyen şelerde istemio mesela hani ikle herşey bu hastanede olsun demşo ben hastalarına küsen bi doktor değilim dio her kontrolde de uzun uzun anlatıyo sorularını cevaplıyo tek sıkıntı çok hastası var erken gitmek gerekiyo geç gidilince beklemek zorunda kalınıyo