Kızlar doğum yapalı tam 17 gün oldu hamileliğim ilk 5 ayı çok güzel geçti daha sonraki kontrolumde plasenta privia Totalis Totalis teşhisi kondu ve sıkıntılar başladı 29.haftamda kanamadan dolayı 4 gün hastanede yattım ve daha sonrasında defalarca kanamam yaşadım artık normal karşılıyordum taa ki o güne kadar 22 Şubat saat 17 de başlıycan kanamam ve ağrım vardı kan pıhtılari düşüyordu daha önce ağrısız sancısız kanamam vardı ve bu değişik gelmişti ve gece saat 4 te dayanamayıp hastaneye gittik hemen nts ye bağladılar ve saat 14:00 da sezeyan için hazırladılar çok heyecanlıydim ve korkuyodum ilk acı hiç yoktu ama baskı yaptıklarını hissediyorsun o kadar garip ki bebegi aldılar ağlattılar yanıma getirdiler onu gördüğüm an dünyalar benim olmuştu o kadar güzeldi ki oğlum çok duygulanmistim daha sonra sakinlestirici yaptılar ve uyumuşum odama geldiğimde saat 5 di agrim çok çok fazlaydı hiç iyilesemiycem dedim yuruyemedim tuvalete gidemedim o yatak o kadar rahatsızdi ki ertesi günü hemen çıkmak istedim evime geldiğimde kendime geldim ağrılarım 2 gece uyutmadi ama gün gün daha iyi oldum çok şükür şuan çok iyiyim bebeğim yanımda ona kavuştum Allah sizinde yardımciniz olsun güzel anneler🥰