Merhaba arkadaşlar sonunda şükür bende dogurdum kontrolüme 4gün kala kasıklarıma sancı girdi umursamadım 1gün sonrası aşırıda derecede akıntı oda nişanmış sonrasındada azar azar suyum gelmeye basladı hala doktora gitmedim bu arada benim 3,sezeryanım saf gibi neyi bekliyorsam sabah eşimi işe yolladım ararsam gel dedim hala gitmiyorum doktora iki yasındaki kızımı doyuruyum öyle gidiyim düşüncesindeyim neyse aradan 15dakka gecti lavobaya gittim baktım gebe su aradım eşimi geldi koştum doktoruma alttan muayenede direk hemen doguma dedi ödüm koptu corona testi yap dedi ayakta durma suyun azalıyor dedi neyse 1saatte odaya aldılar elbiseleri giydirdiler eşimde esyaları almaya gitti bebegin kimse yokken beni apar topar aldılar ben agladım tabi cocugumun elbisesi yok dedim burdan veriyoruz sorun yok dediler neyse kimsesiz gittim ameliyathaneye içeri girdim doktorum hazır ben ordakılere uyutun diyorum yok diyorlar sırtımdan igne yapıldı onu gram hissetmiyorsun basladı lar 5dakka içinde bebek çıktı hafif midem bulandı ben kötüyüm dedikce onlar güldü herseyin normal dedi bebegi yanagıma verdiler cok guzel duygu tarif edilmez hiç korktuğum kadar degil ama işte bpanik atak oldugum için korktum benim biraz uzun sürdü kordan baglattıgım için 1saatede ben yukarı cıktım bebegimi 15 dakika oksijen tüpüne koymuşlar su yutmuş geldi bebek hemen emzirmeye verdiler aradan 6saat gecti yürüttüler oda dayanılmıcak gibi degil saatte bir yürü dediler yürüdüm gercekten işe yarıyor kızlar kesinlikle yürüyün ötekilerin yürümedim cok sancım oldu cocugumun altını bile ilk gün aldım sadece zor olan omuz agrısı iki gün beni mahvetti iyi gelen seyde sıcak havlu agrırsa öyle yapın bol bolda hosaf için sezeryandan normal dogum dan korkmayın Rabbim yardım ediyor anne olmak zaten kolay degil şuan bebişim 6günlük oldu baya gazlı Bi bebiş uyumasamda dünyanın en güzel seyi isteyen herkeze nasip etsin Rabbim sizleride bir sesde kurtarsın 🤲😊