Oyku-kdgn ilk gebeligimde yaşadım hatta kendimi kandırmaktan vücudumun belli yerlerini kanatiyodum doktora gitim bebekle ilgisi yok dedi cildiyeye gitim krem verdi geçmedi çok kötüydü 1 ay çektim hergun her dk uyuz gibi kasindim doğum yaptım 12 günlüktü bebeğim birden doğum sancısı gibi sancı girmeye başladı soyma zannetim bi iki günde bir girmeye başladı doktora gitim hamklelikte başlayan bebeğin baskısıyla oluşan safra taşı denildi bebekten sebep ultrasondan gözükmüyordu ve hemen ameliyat denildi ama siten kesile bilir bebeğin denildi eğer ağrılara dayanabilirsen 6 ayında ek gıda da yapariz ameliyatı denildi ve dayandım 6 ayıma girer girmez yaptım amelyati