Havva- öncelikle geçmiş olsun sağ salim bebeğinizi kucağına almayı nasip etsin
bende 24 haftalığım 20. Haftamdan beri 10 günde bir yada 5 günde bir kanama geliyor 22-23-24 de geldi hepsinde doktora yada acile gittim hiç bi sorun bulamadılar araştırma hastanesinde acile gidiyorum yat dinlen diyolar o hastanede perinotoloji doktoruna gidiyorum sende ve bebekte sorun yok yatsanda kalksan o kan geleceği varsa gelir dedi çık alışveriş yap gez dedi bu seni 32. Haftaya kadar götürür dedi bugün sabah yine kan geldi araştırma hastanesinde acile gittim ultrasonla baktılar plesanta aşağıda değil çocukda sorun yok dediler nstye bağladılar sancı çıkmadı progestana devam et dediler gebelerde böyle durumlara rastlıyoruz dedi ama şuan doğarsa yaşamaz bebeğin karnında ne kadar durursa o kadar iyi dedi