Masallinaveseda 30 haftalik hamileyim dis agrisi icin agumentin kullanmaya basladim bugun oglen bi tane ictim hemen isal oldum halbuki uzun zamandir gabizdim daha 2 nci yeni ictim oglende n beri ishalim yani ilacin yan etkilerinde isal var bu durumu yasayan oldumu
Minigim27 Masallinaveseda doktor mu verdi agentini çok ağır bir antibiyotik ve hamilelikte kullanılmıyor diye biliyorum ben.
Esosun Masallinaveseda ishal yapar yan etkisidir doktora söyleyip farklı antibiyotik kullanmaya başlayabilirsin ya da ishali çekebilirsin ama su kaybedersin baya
Dilaraydin07 Masallinaveseda Bana da enfeksiyon için verdi doktor. İshal yapıyor evet ama ben kabız olmaktansa ishali tercih ederim. çay kaşığı ile kuru kahvenin üstüne limon damlatıp yutuyorum o da çok karın ağrısı yaparsa.
Minigim27 Masallinaveseda Ben ilk defa duydum belkide hamileliğin başında olduğum içindir geçmiş olsun.
Sedanindenizi Masallinaveseda Agumentin degil ama idrar yolu enfeksiyonunda sulcid diye bir antibiyotik kullanirken ishal oldum doktoru aradim gunde 5 defa su gibi ishal seklinde wc ye cikarsan hemen birak icmeyi ve bol su tuket demisti.Ki ilac 1 haftalikti 4. Gunde tamda dedigi gibi ishsl olup tedaviyi yarim biraktim. Gebelikte ishal olmakta sivi kaybindan dolayi riskliymis. Bence doktorunjza danişmadan devam etmeyin