Bende leblebi tavsiye ederim bana en iyi o gelmişti. Herkesin yapısı farklıdır ben birde peynir ekmek yiyebiliyordum sadece sende ne yiyebilirsen onu ye kendini zorlama kafana da takma çıkardıkca ne yiyebilirsen onu yemeye calis. Bende günde 4 5 kere çıkarıyordum leblebi bide limonlu zencefil çayı biraz midemi bastırıyordu sonra biraz yemek yiyordum doktorumda tavsiye etmişti limonlu zencefili sende içebilirsin hamilelikte içilebilirmis. Bende prilam kullandım 16+5 im hala kullanıyorum bitmedi bulantılarım ama azaldı şükür çıkartmıyorum artık sende kolayca atlatırsın inşallah 😊