Rkfjsla Kızlar 36 haftalık olduk.dün doktora gitim bebegin suyu az ve kilosu 2600 yani erken doğum riskim var . Küveze girebilrmiş sizde böyle bir durum oldumu? Ve boyum 1.55 normal doğum zor gibi dedi merak ettm sizlerede sorıyım dedim
mlkkk Rkfjsla canım bebeğin kilosu iyi ama kilodan ziyade ciğer gelişimi önemli küveze girmemesi için.Normal doğumda da çatın müsaitse bebeğin kilosu veya senin boyun normal doğuma engel değil ama sıvın çok azsa bebek enfeksiyon kapmasın diye sezeryan demiş olabilir doktorun