Kızlar daha önce ikizlerim oldu şuan aradan 5sene felan geçti oda ilaç tedavisiyle oldu tabi ama sadece bir ay kullndm. Ve şuan nerden bksn 8 9 aydır deniyorz olmuyor âdet düzensizliğiim varr iki kere klomen kullndm yumurtalıklarım geç büyüyormuş 19 gün de gelişmiş ve çatlama iğnesi yapıldı. Ve sadece bir tane yumurtam gelişmiş millet batma oluyor ağrı oluyor diyorlr ama bnde hiç bişey yok 🤷🏻 pazartesi günü yapıldı 5 gün oldu bir seferde tutarmi ki tabiki rabbim vercek hayırlısını versin 🙏🏻