Gamze0502 sukran97 bebeklerinizn durumu nedir doktr ne dio peki şuanki kiloları falan nasıl. Bende 32 haftalık ikiz gwbeyim cok korkuyorum. Acaba suyunuzun erken gelmesinin bi sebebi varmı? Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallh🙏🏻
sukran97 Gamze0502 oksijen alıyorlar 2050 kg biri 2250 kg biri doğdu süt sağıp götürüyorum her gün hiç bir sebep yokken geldi suyum aniden oldu herşey siz inşallah vaktinde alırsınız Bana da dua edin yavrularıma kavuşayım
sukran97 aybke123 34. Haftamda önlem amaçlı vurulacaktım ama aniden suyum gelince hemen hastane de yaptılar 2 saat sonra doğuma girdim