Denizesin canım ben 1 ay sonra hamile kaldım ama senin psikolojin çok önemli, ben onu dinç tutttum her ilişkide bu sefer olsun diye başlamadım veya ilişki bitiminde hadi inşallah demedim bunu mutlaka dene, kafaya takmamaya çalış, rabbim nasip eder bende kavuşurum de, olucağı varsa olucak de, sana yemin ederim bu psikoloji daha işe yarıyor. Çünkü her 10 doktordan 9unun dediğide bu, biliyosun ağrım var dersen çok daha hissedersin umursamazsan geçer gider gibi