Bestofatma Hadi yazın bakalım neler var endişeniz sevinciniz neler sıkıntınız varmı. Göbüşler çıktımı yemek yemek zormu kolaymı …vs vs çok merak ediyorum✨
3MelekAnnesi3 Bestofatma aşırı yemek yiyorum 9 haftada hafif bulantı basladı hiç kusma yasamadım 11 de son buldu oda cok sukur oglumla. İlgilenmekten hamileliği unutuyorum bazen ama arada tekmeleriyle hissettiyor artık kendini
mavisevdasi Bestofatma tek endişem aşırı kanamam oluyor her hafta düzenli olarak yeni haftaya girdiğim gibi onun dışında herşey iyi şükür yemede sıkıntım yok göbüş de azıcık çıkmış gibi 😂♥️
Rbkny Bestofatma zayıf oldugum dan belli oluyor artık kız kardeşim sürekli seviyor karnımı yemek cok yiyiyorum ama bulantılarım geri başladı bu durum hariç herşey yolunda😂
FatmanurSancak Yemek yemekk güzel gidiyor, soğan kokusu olmasın yeter 😂 göbüşüm biraz çıktı tam belirgin olmasada😍😂 iyiyiz ya devam böyle🤭
kubramert Hala mide bulantı hapı kullanıyorum çok aşırı bir yemek yemek olmuyor karnım çıktı ama progestan da olabilir
Bestofatma FatmanurSancak evet yiyorum ama sadece anlık iyi geliyor şöyle herşeyi yemek için ayılıp bayılsam keşke😂
Bestofatma mavisevdasi ay allahım sağ salim sağlıcakla kucağınıza almayı nasio etsin kanama konusunda doktorunuza görünün😻💕