Genelde 2. Trimester dönemi gebeliğin balayı olarak söylenir bilinir en rahat olduğu zamandır bende de öyle oldu rahattım çünkü 16-18. Haftalarda artık düşük değil erken gebelik olarak değerlendiriyorlar riskli değilseniz rahatça güzelce hamilelik geçirin inşallah