Nursenarisoy Gebeliğin 5. Haftasındayım 4 gün kahverengi lekelenmem oldu şimdi nokta nokta kan geliyor normal mi arkadaşlar bunu yaşayan oldu mu 🤷
Ebru4455 Nursenarisoy bencede hastaneye git bi sıkıkıntı çıkabilir en azından bi ömlem alır doktor kan gelmesi normal değil düşük falan olabilir
ErsiNuray Nursenarisoy bak biz got dedk aslnda olmasi gereken ama gidemicek durumdaysan is guc yapma dinlen ayaklarını yuksekte tut tammi. Eger artarsa mutlaka git ige ilac flan verrler dusuk olmasn diye cok dikkat et tammkmi icini ferah tut
Aysem3338 Nursenarisoy normal cnm aynısı bendede oldu doktorum normal dedi kan rengi kırmızı olmadığı sürece zararı yok dedi doktorum içini rahat tut
Nursenarisoy Merkeze 3 saatlik uzaklıktayım ne yazık ki 😔 yarın haftaiçi olsa gidecektim ama mecbur Pazartesiye kaldı. Aslında normal yazıyor her yerde ama korkuyorum
Ebru4455 Nursenarisoy eyer sadece bir kaç damlaysa bekle ama artarsa sancın falan olursa hastaneye git
eymenarasinannesi Nursenarisoy kanamanın hiç bir türlüsü ilk üç ay için normal değildir en acil zamanda doktora gitmelisiniz
Senakezan Dikkat et kan gelmesi normal değil fazlalşirsa lütfen doktora git acile direk benimde ilk gebeliğimi kanama yoluyla başladı düşürdüm
Nursenarisoy Dün acile gittik kese görünmüyor ama değerim yüksek 2600 nasıl olacak anlamadım doktor da arada kaldı yarın tekrar gidicez ultrasonla bakılacak
Ozlmylmz1 Aynısı başıma geldi kese görünmüyordu 5 haftalıktı. Kahverengi lekeler herkes yerleşiyordur dedi değerim 2.300 de kaldı ve düşük yaptım bence başka doktora da gitmelisin.