7+5 3 kilo aldım kendime inanamıyorum karnım aşırı büyüdü anlam veremiyorum sanki 5 aylık hamileyim yani kızımda 5 aylıkken böyleydim. Doktorum bi ilaç verdi bakalım iyi gelir dedi. Yediklerim her zaman ki gibi abartılı da değil tatlı falan hiç yemem ekmeği kestim çoğu şeyi bıraktım bilemiyorum 🤷🏻♀️ Çok üzgünüm 😞