alihamzaveannesi Arkadaşlar ben 31+4 günlük gebeyim doktor plasentanın önde olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı ❓ erkem doğum riski yada Sezeryan diyorlar hep doğru mu ❓🧐
BTSG04 alihamzaveannesi Merhaba🤗 bende 30. Haftamdayım benimde plasenta baştan beri önde doktor herhangi bir sıkıntıdan bahsetmedi. İnternettende araştırmıştım tek kötü tarafı bebeğin hareketlerini daha geç veya daha az hissedebileceğimi okumuştum. Plasenta göbek kısmımda olduğu için bebekle aramızda gibi düşünebilirsin
Sevdalianne alihamzaveannesi benimde kizimin plesantasi rahim agzinda kanaman olabilir dedi doktorum 30 haftalik ikiz gebeyim
Seda5431 alihamzaveannesi benim de öyleydi canım hiç sıkıntı yapma birşey olmaz Allah’ın izniyle son haftalara doğru düzeliyor senin de düzelir inşallah 🙏🏻 düzelmezse de normal doğum değilde sezaryen yaparsın bunda birşey yok önemli olan ikinizn sağlığı sonuçta
sudecirak1716 alihamzaveannesi benimde plasenta privia Totalis sorunum vardı canım 37 haftada yoğun kanamayla doğum yaptım
Cansu-13 BTSG04 evet bende neredeyse 24 haftada hareketlerini hissetmeye başlamıştım önemli olan onun sağlıkla doğması sezeryan normal hiç önemli değil
alihamzaveannesi BTSG04 düzelme olur mu acaba kesin Sezeryan mı olur yada insan son haftalarda iyice sabırsız oluyor 🤭
Sevilay_47 BTSG04 evet doğrudur bu böyle oldugu için usg de bile doğru düzgün yüzünü göremiyorum ben 28 hafta olduk halen öyle
Cansu-13 Meraba benim "28+4 plasenta önde dedi doktor ama bebeğe hiç bir zararı yok içiniz rahat olsun.
BTSG04 Cansu-13 kesinlikle öyle. Doktorum sezeryan veya normal doğum diye herhangi bir şey söylemedi bana
BTSG04 alihamzaveannesi sezeryan veya normal doğum diye bişey demedi doktorum. Plasenta sadece göbeğimizde bu normal doğuma engel olmaz diye düşünüyorum. Benim başından beri önde belki düzelir dedim ama 30. Haftamdayım aynı kaldı
BTSG04 Sevilay_47 benim ilk 5 ay vajinal bakıldı her seferinde bebeğimi gördüm ama son 2 aydır karından bakılınca bende fark ettim kalite azaldı 🤷🏻♀️ Sağlıklı olsunlarda yapacak bişey yok
alihamzaveannesi sudecirak1716 Çok geçmiş olsun şimdi veya o anda bir sorun oldu mu normal doğum muydu
MomMomMom377 Takipli doktorunuzda değil de başka bir yerde ameliayt olmanız gerekirse bunu mutlaka söyleyin sezaryen kesisi açısından riskli olabilir kesi plasentaya denk gelmemesi açısından uyarılabiir gibi geldi.