Saygı hastanesinde birinci doğumu yaptım gece evde sancımı çekip sabah hastaneye gidip direk yarım saat içerisinde beni doğuma aldı normal doğum yaptım ebe çok ilgiliydi. Sezeryan Doğum yapıcam diyip normal doğumdan korkuyordum çok şükür ki doğumum normal oldu.doktorum Nihan hanımdı😌ama doğumu yaptıran ebeydi 😌Şimdi ikinciye hamileyim nasip olursa tekrar gidicem😊