1pearl Yatakta sağa sola dönmek meğer ne lüksmüş arkadaşlar😊 şu an resmen işkence gibi ya da uzanıp ayağa kalktıktan sonra hemen yürümek mucize gibi bişeymiş 😊 zira ben iki üç dakika ayakta kitlenip bekliyorum
smyye_kdr 1pearl bende bir haftadır öyleyim sırtıma bıcak saplanıyor ayakta duramıyorum kaç haftalıksınız
Rabianurakkaya smyye_kdr 2 gündür yürüyemiyorum belime bıçak saplanıyor sanki çok zorlanıyorum acaba erken doğum belirtisi olabilir mi 37+3teyiz
smyye_kdr Rabianurakkaya bilemiyorum ki cok gecmis olsun sizi cok iyi anlıyorum yürüyüs yapın dıyolar ama tek basıma imkanı yok bi yerden veya birinden destek almadan yürüyemiyorum