EmineYavuzhan1 ben olabilir o posttaki kişi 😂 benim bebek pzoisyonu nedeni ile yarım saat önce sürdü sonra dışarı çıktım yürüdüm çikolata yedim yarım saate yakında sonraki sürdü. Doktor sorduğum sorulara hemen cevap verdi kendisi işlen sırasında sessiz yorum yapıyor biraz kendi kendine şu iyi bu var gibi. Tek sıkıntı bizim gördüğümüz ektan yansımalıydı iyi değildi doktor renkliyi açmayınca siyah beyazken yattığımız yerden iyi görünmüyor. Doktor 4 renkli fotoğraf verdi güzel fotoğraf yakalayana kadar uğraştı. İkisi çok net oldu fotoların. 7 sayfa rapor verdi içinde grafikler ayrıntılı ölçümler son sayfasında da yazılı hali vardı