mgmg1 Kızlar selam, 20.haftamızdayız henüz erken ama bayram sonrasında mobilya bakmaya başlayacağım ben. biraz araştırdık 4le 8 bin arasına kadar takımlara denk geldik tırstım fiyatlardan yatak odamıza bile geçen sene okadar para vermemiştil şaka gibi 🙈 ikeanın bi modeli vardı onu düşünüyordum 2500 civarına denk geliyordu yatağıyla birlikte, karyola yatak 2 kapılı dolap ve şifonyer artı alt açma ünitesiyle, uygun epey ama dolabı çok küçük geldi, hiç değilse 3 kapaklı kullanışlı olsun istiyorum. şöyle 2500 3000 civarına kadar instagramda ya da feyste sayfası olan bi mobilyacı bileniniz var mı? Ama alıp kullanıp memnun kaldıysanız tabi yoksa güvenemem 🙈
NaimeYilmaz mgmg1 çilekten aldm ben 2 kapaklılar kullanıslı geldı. Evlenmeden once 23 yasıma kdr 2 kapaklı dolap kullandım oğluşada yetsın bır zahmet 😊😊 fiyat listesi var çileğin sitesinde 🌸
Ozlmozlm mgmg1 https://www.erolmobilya.com/bebe.htm Ben burdan aldım. Çok şık ve kullanışlı. Fiyatlar ise piyasaya göre oldukça uygun. Tek sorun olabilecek Mdf olmasına rağmen mobilya kokusu uzun süre geçmedi.. ben 30. Haftada almıştım. daha erken oldugu için sende bu sorunun da olacağını düşünmüyorum
deniz0718 mgmg1 ben buradan aldım ürünleri kaliteli ve hizmetleri Harika . Uzun süre de bekletmiyorlar teslimat saatlerinde dakikasında kapıdalardı . Fiyatlar da gayet makul https://www.instagram.com/luabebekvegenc
Deletedmom57 Canım ben çilekten aldım 3 kapılı dolap büyüyen beşik ve şifonyer 4000 tl ama çok kullanışlı bi bak derim :)
Mgek Ben cinsiyeti öğrenir öğrenmez aldım 🙈 3 kapılı dolap ve büyüyebilen beşik aldım çilekten. Hepsi 3000 tuttu ama fiyatlar her ay değişiyor. Ayrıca teslimat 1 ay sonra oldu.
Zeynpaysimannesi Biz bişey yapmıyoruz anneannesi ilk torun diye çalıştığı mobilya fabrikasında direkt genç odası yaptırıyor , bu konuda şanslıyız, 🤗gerçekten takımlar pahalı dışarda
aesma Çilekten aldım bende beşik(yatak dahil), 3 kapılı dolap, şifonyer ve duvar rafı 2050 tl ye geldi peşin ödemede indirimde yaptılar nisan ayında aldım indirim vardı 😊