Kızlar ben şu an 8 aylık hamileyim 5 aylık hamileyken apandist ameliyatı oldum. İki gündür dikisimin olduğu yerde ağrılar oluyor acaba bebek hareket ettiği için midir bide benim bebeğim ters ayakları aşağı da başı yukarı da ondan olabilir mi sizce 3 ay geçti yani dikiş falan kalmadı sonuçta