ERN35 bu sancıları yaşarken bebek hareket ediyor mu ? bnde 38+3 üm bebeğim hareket ederken kasıklaeım kasıkıyo ağrıyo batma oluyo öyle bişey mi ki sadece hareketlendiğinde yaşıyorum ben ağrı